Reacties
Reacties 1 - 23 van 23
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Rian en Remco | Leuk om even jullie blog te lezen. Schoot mij ineens… | 22 jul. '17 |
| Karin | Haha ben ik ook wel even benieuwd naar | 22 jul. '17 |
| Sandra | Al een stuk beter :-) Bijna als vanouds | 22 jul. '17 |
| Familie Wes | Hoe is het met de conditie inmiddels. | 22 jul. '17 |
| Familie Wes | Bedankt voor het verhaal. Prachtig verteld. de foto´s… | 22 jul. '17 |
| Jos en Willy | heb je nieuwe schapen voor je vader gekocht?? of zijn… | 21 jul. '17 |
| Jos en Willy | leuke lama | 21 jul. '17 |
| Jos en Willy | Foto van nieuwe vest? en nieuwe pyjamabroek? | 21 jul. '17 |
| Jos en Willy | grote schildpad | 21 jul. '17 |
| Jos en Willy | Lange dag ,mooi verhaal | 20 jul. '17 |
| Jos en Willy | Lange dag, mooi verhaal. | 20 jul. '17 |
| Karin | Wat hebben jullie weer veel meegemaakt en zo te zien… | 20 jul. '17 |
| Sanne | Mooie foto's!! | 18 jul. '17 |
| Jos en Willy | Het lijken wel auto's van de Zwarte Cross of… | 17 jul. '17 |
| Jos en Willy | Niet zulke gevaarlijke dingen doen. | 17 jul. '17 |
| Sandra | Hierna komen de wat mindere actieve dagen hoor | 17 jul. '17 |
| Karin | Prachtige foto's. heel mooi en wat zijn jullie… | 17 jul. '17 |
| Familie Wes | Wat een mooie foto's. | 17 jul. '17 |
| Familie Wes | Bedankt voor jullie verhaal. Het is spannend en aangrijpend.… | 17 jul. '17 |
| Wim en Joke Wes | Dit is Lima op zijn best. Wat een mooie zonondergang.… | 11 jul. '17 |
| Jos en Willy | Alweer mooie foto's. | 11 jul. '17 |
| Jos en Willy | Leuk dat we elkaar vandaag even digitaal hebben gesproken… | 10 jul. '17 |
| Karin | Mooie en bijzondere foto's. Heel veel plezier… | 10 jul. '17 |

- Rian en Remco: Leuk om even jullie blog…
- Karin: Haha ben ik ook wel even…
- Sandra: Al een stuk beter :-) Bijna…
- Familie Wes: Hoe is het met de conditie…
- Familie Wes: Bedankt voor het verhaal.…
Alle reacties »