Vertrek

29 september 2013 - Hengelo, Nederland

Vrijdag vertrekken we dan eindelijk! Vrijdagavond alvast richting Schiphol. We vertrekken met de trein na een voorlopig laatste Hollandse maaltijd.

We zitten daar in het hotel Courtyard by Marriott, geboekt via Spoordeelwinkel. Een goede deal in combinatie met de treintickets die we erbij kregen voor de heen en terugreis!

Zaterdagochtend vroeg aanwezig op het vliegveld, om 9.50uur wordt er namelijk gevlogen!

We houden jullie via deze reisblog op de hoogte van onze reis. We zullen de route van onze reis bijwerken en foto's toevoegen voor impressies!

De weersvoorspellingen zijn goed, zonnebrand ligt al in de koffer !!

1. Roos:
    He,
    Super leuk dat jullie dit gaan bij houden. Ik ben zeer benieuwd hoe jullie het gaan ervaren, en natuurlijk nog meer benieuwd naar de foto's :)

Heel heeel veel plezier en vooral heeeeeel erg veeeel genieten!!

Groetjes Roos
  2. Sanne:
    Hey allebei,

Super veel plezier en een fijne vlucht gewenst! We kijken uit naar alle foto's en verhalen! Super benieuwd :D

Michel en Sanne
  3. Anne-Minke:
    29 september 2013
    Ontzettend veel plezier daar met z'n tweetjes! En vooral Genieten! Maar daar heb ik alle vertrouwen in;) ik kijk uit naar jullie avonturen!
  4. Karin:
    30 september 2013
    Eey vakantiegangers, leuk idee. Ik zal goed op jullie huis passen:)
  5. Marcel:
    30 september 2013
    Even voor de duidelijkheid; Sandra houdt deze blog bij. ;) In die tijd rijdt ik straks nog een extra rondje in de gehuurde SUV :))
  6. Familie Wes:
    Hallo Sandra en Marcel,
    Leuk idee van dat bloggen. We horen nog wel deze week hoe de voorbereiding verloopt. Nog een koffer extra nodig?
  7. Jos en Willy:
    5 oktober 2013
    mooi goed overgekomen, nu genieten van de vakantie.
  8. Jos en Willy:
    6 oktober 2013
    Hallo Marcel en Sandra hoe gaat het, een goede vlucht gehad? en hebben jullie de cadillac al opgehaald voor de grote rondreis
  9. Annelies Nijhuis:
    6 oktober 2013
    Veel plezier, zet een paar mooie gerechten voor ons op de foto,
    RJ en A
  10. Tineke:
    6 oktober 2013
    Fam. Jansen is benieuwd naar jullie ervaringen. Veel plezier!