Dag 14 La Paz

17 juli 2017 - La Paz, Bolivia

We hebben vanmorgen wat later ontbeten. We gingen nog even op zoek naar ons volgende hotel in Cusco.

Daarna zijn we ons een beetje wezen verdiepen in de prijzen van nieuwe telefoons hier in Bolivia. Echter vielen de prijsverschillen best tegen en hebben we uiteindelijk besloten in Nederland opnieuw op zoek te gaan.

We zijn vandaag naar de wat noordelijke kant van de stad gewandeld. Hier via allerlei straatjes uitgekomen op een Mirador (uitzichtpunt) welke ons een prachtig uitzicht gaf over deze kant van de stad.

Op de terugweg naar beneden vonden we een echte koffiebar met overheerlijke taarten. (Eindelijk! ze zien er hier in Cusco en Bolivia er zo heerlijk uit!).

Hierna gingen we op zoek naar een pinautomaat, wat niet zo eenvoudig was. Na 4 pogingen bij verschillende automaten, lukte het eindelijk geld te pinnen. De veiligheid van de pinner staat hier hoog in het vaandel. Het zijn altijd kleine hokjes die je van binnen op slot kunt doen... Zoals jullie al raden zat Marcel op een gegeven moment zelfs even vast omdat het slot niet zo eenvoudig meer open ging!

Hierna gingen we terug naar het hotel en hebben ons even opgefrist voordat we ergens een hapje gingen eten. We besloten niet heel ver van het hotel een restaurant te zoeken. Maar om de hoek zat een leuk straatje met verschillende restaurantjes en hebben we in Little Italy een heerlijke pizza gehad.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade